Voorinschrijvingen gesloten maar wel nog welkom
De inschrijvingen voor de 4de Pajotse Dreamcar Meeting zijn afgesloten. We gaan aan de slag met het samenstellen van onze goodiebags!
Geen inschrijving? Geen probleem! Je bent uiteraard nog steeds van harte welkom op 31 mei in Don Bosco Halle, zowel met je oldtimer als gewone bezoeker. Houd er wel rekening mee dat niet-ingeschreven bezoekers geen goodiebag ontvangen.
Tot dan!